Yerli Dizi

MEDCEZİR’İN HAYRANLARI SON BÖLÜM İÇİN NE DEDİLER?

Medcezir’de tempo giderek yükselirken olayların seyri dizi izleyicisini daha da çok Medcezir’e çekiyor. Cuma akşamı diziyi izleyenler yine tepkilerini Twitter’dan dile getirdiler.

İşte o ilginç tepkiler:

 

Mrs.Özoğuz❤️ ‏@ipeekkyilmaz
Dün Medcezir’de Mira Yaman’a doğru koşarken nasıl ağladım a.. Yapmayın şöyle şeyler abi yaa

Mustafa Güncü ‏@guncumustafa
#medcezir #yaman Diziye diyecek birşey yokta. Çağatay ulusoy’u yataktan kaldırıp çekimlere mi götürüyorlar? o şaçlar ne öyle arkadaş!!

F.Dilek YILMAZ ‏@fdyilmazzz
MEDCEZİR İ İZLİYORUM DA İNSAN SERENAY SARIKAYA YA HER BAKTIĞINDAN ÇOK GÜZELSİN YAAA DER Mİ? BEN DİYORUM AMA ÇOOKK GÜZEL HATUN YA MAAŞALLAH

♣♣♣Firdevs♣♣♣ ‏@afksendromu
@gundogduiremm karıştırmış olacaktı orjinalinde mira hasta değildi tedavi sahneleri yoktu.. medcezir tam uygulamıyor orjinalini…

dilan yıldırım ‏@dilanyldrm16
#medcezir resmen beni ele geçirdi.

‘M NORMAL. ‏@senakardess
Medcezir izlerken uyuya kalmışım yok böyle bişi 🙁

MelihBoz ‏@MelihBoz5
Medcezir muzigi acikken biriyle mesajlasinca asik olasin geliyor

$ude Kundak ‏@SudeKundak
Medcezir’e aşığım gerçekten,kaçırsam internetten kesinlikle izlerim ama kaçırmazsam reklamlarını bile bekleyen bi fanatiğim!
🙂

Tezcan Kurtman ‏@biemdabulyu
Yine medcezir izliyorum yaov, bağımlılık mı yaptı ne :))

sema ‏@OzaySema
Sıkılmıyorum çünki artık #medcezir var her ğün her saniye bakiyorum peş peşe ızlesem bile sıkılmam @cagatayfankulup

Buğra kubilay ‏@messidiyolarr
Medcezir aklıma geldi lan keşke torpilim olsada gelecek bölümü biri bana söylese …

AngaralıBeyefendi ‏@GrkemBilgn
star cuma günleri işi götürüyor medcezir sonra bende özledim falan

Beyzağ ‏@Slmrhby3
Medcezir bence Türkiyede çekilmiş en iyi dizilerden.
Reşit Kılınç ‏@Fener_live
@cagatayulusoyy medcezir dizisindeki aldıgın rol beni hasta etti 🙂 böyle başarılı bir oyuncu olamaz harikasın .

SEKİZ ‏@MOguzhandiyorki
Medcezir’de Orkun kolundan vurulup bayıldı lan. Hiç inandırıcı değil. Biz Polat’ın 5 mermi yiyip adam öldürdüğünü gören izleyici kitlesiyiz

Genel-İzleyici ‏@GenelizleyiciKi
Yalnız Medcezir gelmiş kaçıncı bölüme Yaman ve Mira arasında fol yok yumurta yok dizi hep1. bu demektrki yaman mira aşkı için izlenmyor dizi

Hazal Kaya ‏@HazalKayaB
#medcezir’de ki Adını Feriha Koydum esintileri.. Resmen Adını Feriha Koydum uyarlaması olmuş.

Derya Mia Akalin ‏@Derya_Akalin
Çağatay Ulusoy süper süper bir oyunculuk muhteşem bir performans #medcezir #yaman

Büşra Talay ‏@kartalicebusra
kimin vurulduğunu göstermeden biticek hep aynı şey 🙁 #Medcezir

Damla Yılmaz ‏@CatomDamla
#medcezir Allahım sen hepimize Yamanın zehir gibi zekasindan nasip eyle AMİİİNNN
Berkay Güneş ‏@BrkyGnss
#medcezir dizisinde oynamayı bekleyen ben. 1 ay sonra inşallah 🙂

Deniz Kestane ‏@denizkestane
Med Cezir’de Mira’yı oynayan kız neden ağzında 1 kilo naneli şeker varmış gibi konuşuyor bilen var mı? -ş’ler, tükürükler havada uçuşuyor.

tatli cadiiii ‏@brakocatabak
Hadi bakalım yaman koper serezler senden zafer bekler #medcezir

Derya Mia Akalin ‏@Derya_Akalin
Çağatay Ulusoy için #medcezir izlenir sadece onun için !!!! Sadece Çağatay için!!!

Hemşire ‏@frambuazzzzzz
Günün yorgunluğu en iyi #medcezir izleyerek atılır.Süper bir bölüm süper !

MEDYABEY

Medyabey

Medyabey.com medyayı daha çok da TV ve yerli dizileri odağına alan bir mecradır. Sitemizde dizi haberlerine, dizi eleştiri ve yorumlarına da ağırlıklı olarak yer verilmektedir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu